Cariere

Gravatar example
  • Doriti o PROVOCARE?
  • Doriti sa va folositi cunostintele la MAXIM?
  • Doriti sa lucrati intr-o echipa TANARA si FLEXIBILA?

Cei interesati sa colaboreze cu FMMC sunt invitati sa transmita o scurta scrisoare de interes si CV-ul (format EUROPASS) la adresa de email: office@fmmc.ro

FMMC angajeaza consultanti in management

Descrierea postului:

  • Domeniu de activitate: consultanta pentru afaceri si management
  • Locatia firmei: Bucuresti
  • Postul (full-time) solicita:
    • experienta privind programe de finantare, nationale si/sau internationale;
    • experienta in intocmirea cererilor de finantare si a studiilor aferente (studiu de fezabilitate, plan de afacere, studiu de piata, etc);
    • experienta in implementarea proiectelor (planificare, executie, monitorizare si control, raportare, incheiere);
    • experienta in realizarea de studii si analize (cunostintele economico-financiare prezinta avantaj);
    • asumare de responsabilitati, spirit de initiativa/creativ, capacitate de comunicare, lucru in cadrul echipei;

Cerinte:

  • studii superioare (tehnice sau economice);
  • experienta in domeniu (cel putin 3 ani);
  • cunostinte de limbi straine (limba engleza preferential; a doua limba cunoscuta constituie avantaj);
  • utilizare PC si a soft-urilor specializate (editare, prezentari, etc.)
  • disponibilitate pentru deplasari (in tara si strainate, pe proiect; vizite la clienti);
  • permis de conducere (constituie avantaj);

 

FMMC angajeaza Expert Achizitii Publice

Postul solicita:

  • cunoasterea legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
  • experienta in  intocmirea de documentatii de achizitii  pentru beneficiari (de tip public sau privat);
  • experienta in  intocmirea de oferte pentru participarea la licitatii;
  • experienta in monitorizarea  derularii achizitiilor in termenele stabilite intre parti;
  • experienta in planificarea achizitiilor
  • experienta in bugetarea ofertelor

Cerinte:

  • studii superioare;
  • experienta de cel putin 2 ani in domeniul achizitiilor publice 
  • cunostinte limbi straine (limba engleza avansat, a doua limba cunoscuta constituie avantaj);
  • cunostinte operare PC avansate (MS Office):XCEL,Word nivel  avansat
  • putere de decizie, asumare de responsabilitati, spirit creativ/inovativ, capacitate de comunicare, activitati in cadrul echipei;
  • disponibilitate pentru deplasari in tara si strainate (deplasari pe proiecte);

Obligatoriu: scrisoare de recomandare de la locul de munca anterior